Link-uri sponsorizate

Pot face abdomene si genuflexiuni in timpul sarcinii




10281 vizualizari
Pot face abdomene si genuflexiuni in timpul sarcinii 2017
Link-uri sponsorizate
Forma fizica in timpul sarcinii tine foarte mult de modul de trai al gravidei. Daca este o fire sedentara, probabil ca va avea un tonus scazut. Daca este un tip de gravida energica, are un tonus foarte bun si da dovada de energie!

Multe dintre doamnele insarcinate decid ca trebuie sa faca miscare pentru a elibera aceasta energie dar si pentru a se mentine in forma pentru perioada de dupa nastere, numita postpartum. Asadar, multe dintre gravide se intreaba : Pot face abdomene sau genuflexiuni in timpul sarcinii ?

Aveti voie sa faceti genuflexiuni sau abdomene, insa, numai in primele 3 luni de sarcina. Singura problema ridicata de abdomene sau genuflexiuni este cauzata de faptul ca la abdomene stati intinsa pe spate si atunci va scade tensiunea fapt ce poate duce la o insuficienta de oxigen la fat deoarece sangele transporta oxigen si daca nu are tensiunea necesara, nu ajunge suficient oxigen la copil. Aceste elemente se pot petrece, in general, dupa primele 20 de saptamani de sarcina!

Daca doriti sa va intariti abdomenul in timpul sarcinii, cel mai indicat exercitiu este sa va asezati in genunchi si maini si sa arcuiti si sa relaxati spatele.

In ceea ce priveste genuflexiunile, veti observa ca va este aproape imposibil sa le executati corect datorita burtii mult prea mari pentru acest tip de miscare!

Te-ar putea interesa si:

Lasa un comentariu