Link-uri sponsorizate

Gimnastica faciala




2505 vizualizari
Gimnastica faciala 2017
Link-uri sponsorizate

Exercitiile faciale sunt absolut necesare daca vrei ca timpul sa nu isi lase amprenta pe fata ta. Ridurile vor disparea in cateva saptamani si te vei obisnui sa iti intretii musculatura faciala in fiecare zi, pentru o tonifiere completa.
Exercitiile faciale mai au rolul de a stimula circulatia sangelui, daca se realizeaza cu regularitate. Astfel, fiecare set se va repeta de zece ori, pentru rezultate imediate.

Etapele preliminare ale masajului si gimnasticii faciale

Curatarea pielii.

Mainile trebuie sa fie perfect curate, iar unghiile taiate cat mai scurt posibil, pentru evitarea zgarieturilor si semnelor.
Strangerea parului cat mai lipit de pielea capului, pentru a nu te incomoda.
Ungerea fetei cu o crema usoara, pe baza de apa. Daca nu, cu o crema hidratanta pe care o folosesti zilnic.
Masajul propriu-zis. Durata masajului nu trebuie sa depaseasca 15 minute.Masajul stimuleaza muschii faciali, avand un efect imediat de iluminare, revigorare, fiind similar unui lifting natural.

Pentru a tonifia buzele


Tineti buzele lipite si umpleti-va gura cu aer, ca si cum ati vrea sa umflati un balon. Mentineti cinci secunde. Repetati de 10 ori exercitiul.
 
Pentru combaterea ridurilor din jurul buzelor


Pentru a evita slabirea muschilor din aceasta zona, puneti mainile de o parte si de alta a gurii, tragand usor spre exterior. Este important sa aveti grija sa nu fie incurajata formarea unui rid invecinat zonei. Pronuntati litera "O". Incercati sa inchideti gura in timp ce degetele opun rezistenta.


Contra cearcanelor


Tineti capul drept, deschideti ochii cat mai larg posibil, apoi relaxati-va pleoapele. Repetati de 10-15 ori.

Obraji rumeni


Inchideti un ochi si in acelasi timp ridicati coltul gurii din partea opusa. Repetati de mai multe ori, inchizand alternativ fiecare ochi. De asemenea, scoateti limba, intr-o parte si-n alta. Optimizand microcirculatia, acest exercitiu determina un aflux sangvin ce se materializeaza printr-o culoare sanatoasa in obraji.

Se recomanda efectuarea acestor exercitii lent, de 10-15 ori fiecare, repetand setul de maxim 2 ori/ saptamana!


Te-ar putea interesa si:

Lasa un comentariu