Link-uri sponsorizate

Exercitii pentru un posterior de invidiat




2350 vizualizari
Exercitii pentru un posterior de invidiat 2017
Link-uri sponsorizate
Se apropie vara si cand te uiti in oglinda nu-ti place ce vezi?
Mancarea nesanatoasa si in exces ii da posteriorului tau un aspect neplacut.
Iata cateva ideii de exercitii prin care ii poti reda fermitatea si frumusetea posteriorului tau:

Aseaza-te pe podea in genunchi si sprijina-te de palme. Tine picioarele usor departate si flexeaza-le astfel incat sa formeze un unghi de 90 de grade. Intinde piciorul stang si indreapta-l in timp ce-l inalti spre spate. Repeta aceleasi miscari si cu piciorul drept, incercand sa faci minim 2 seturi a cate 10 exercitii.

Sprijina-ti greutatea corpului in genunchi si antebrate, pastrandu-ti privirea spre sol. Incepand cu piciorul stang, indoaie-l la un unghi de 90 de grade si ridica-l spre tavan. Ai grija sa respecti indicatiile de pozitie, altfel risti sa iti pierzi timpul si sa te enervezi fara niciun rezultat. Dupa 15 repetitii pentru piciorul stang, urmeaza exemplul si pentru perechea sa.

Stai in picioare, cu o mana intinsa in spate si alta deasupra capului.
Indoaie genunchiul, astfel incat talpa dreapta sa fie indreptata spre gamba piciorului stang.
Pastrand pozitia bratelor, intinde piciorul indoit in spate, aplecandu-te usor in fata.
Repeta miscarea de 15 ori pentru fiecare picior.

Stai in picioare, cu calcaiele lipite si cu varfurile degetelor spre exterior, la 45 de grade.
Pune mainile pe solduri.
Indoaie foarte putin genunchii, apoi imediat ridica-te pe varfuri.
Stai pentru cinci secunde in aceasta pozitie, apoi coboara.
Repeta exercitiul de 15 ori.

Te-ar putea interesa si:

Lasa un comentariu