Link-uri sponsorizate

Dieta vegana




1097 vizualizari
Dieta vegana 2017
Link-uri sponsorizate
Veganii, care sunt mult mai informati in acest sens, au un punct de vedere diametral opus, considerand ca este imposibil pentru oricine adopta o dieta vegana sa nu asimileze suficiente proteine. Adevarul este undeva la mijloc. Se poate obtine o cantitate indestulatoare de proteine dintr-o dieta vegetariana daca din dieta zilnica vor face parte mancaruri preparate cu legume.
Spre deosebire de dieta vegetariana, care permite uneori folosirea oualor, lactatelor si chiar a pestelui in alimentatie, veganismul respinge orice fel de produs cu provenienta animaliera, inclusiv mierea.
Desi a fost aspru analizata si criticata pentru faptul ca nu ar asigura nevoile nutritionale adecvate pentru functionarea normala a organismului, specialistii sustin contrariul. Ei spun ca dieta vegana este un regim sanatos care poate asigura o nutritie corecta, atata timp cat sunt consumate si combinate corect.
Surse alimentare vegane bogate in carbohidrati sunt: cerealele integrale si produsele din aceeasi gama, pastele, lintea, leguminoasele, cartofii, fructele uscate.
Grasimile pot fi asigurate in acest regim de: nuci si alune, seminte, margarina vegana, avocado.
Cel mai important este ca alimentatia sa fie echilibrata, iar categoriile de alimente sa se combine intre ele. Este important sa consumi zilnic alimente care contin atat proteine, cat si carbohidrati si grasimi, pentru a asigura aportul nutritional adecvat.

Te-ar putea interesa si:

Lasa un comentariu