Link-uri sponsorizate

Dieta orsoni




1123 vizualizari
Dieta orsoni 2017
Link-uri sponsorizate
Toxinele din alimentatia gresita si stresul isi pun amprenta pe chipul tau, dar si pe solduri, fese si coapse, acolo unde grasimea se depune rapid. Cand organismul este asaltat de toxine, este mult mai dificil sa slabesti. Ca sa-ti ajuti corpul, trebuie sa-ti revizuiesti alimentatia spune adio alimentelor foarte prelucrate, grasimilor si zaharului si bun-venit ingredientelor cu proprietati detoxifiante. ZIUA 1 Mic dejun: apa cu suc de lamaie, o ceasca de sobacha (un fel de ceai din graunte), un bol de capsuni, un iaurt de soia, 10 migdale crude Pranz: File de peste pregatit in folie, cu legume, condimente de Provence si suc de lamaie, tocana de legume cu usturoi crud, 2 smochine uscate Gustari: un mar, un pumn de alune crude Cina: Salata de sfecla la discretie, cuburi de tofu la gratar cu mustar si sos vinegreta, o felie de paine integrala, 2 caise ZIUA 2 Mic dejun: apa cu suc de lamaie, o ceasca de sobacha, un biscuite cu hrisca, 3 linguri de compot de mere, 3 prune uscate Pranz: salata de mere, spanac, varza rosie si anghinare, la discretie, o felie de paine integrala, o friptura de soia la gratar, o nectarina Gustari: 10 migdale, un shake din zmeura si caise Cina: salata de rucola, chimen si parmezan, sote de ardei si dovlecei la discretie, un piept de pui cu lamaie, coriandru si curry, un pumn de fructe de padure ZIUA 3 Mic dejun: apa cu suc de lamaie, o ceasca de sobacha, un biscuite cu hrisca si un pic de sirop de agave, un grapefruit rosu Pranz: o jumatate de pepene galben cu o felie de jambon, paste integrale cu busuioc, anghinare si usturoi crud tocat, salata de piersici, banane si caise Gustare: branza de casa cu un pic de indulcitor Cina: salata de morcovi razuiti cu un pic de lamaie la discretie, o ceasca de linte cu legume si curry, paine integrala de secara, un mar

Te-ar putea interesa si:

Lasa un comentariu