Link-uri sponsorizate

Dieta ornish




1211 vizualizari
Dieta ornish 2017
Link-uri sponsorizate
Spre deosebire de alte tipuri de diete care promit rezultate fabuloase, dieta doctorului Dean Ornish are la baza un regim alimentar care ar avea rolul de a contribui la tratarea bolilor cardiovasculare.
Ideea de baza in acest regim este sa se consume alimente bogate in fibre, cu un continut scazut de grasimi. Aceste alimente ajuta la mentinerea sanatatii, dar nici nu permit acumularea de kilograme. Astfel, se vor obtine rezultatele dorite nu prin numararea numarului de calorii, ci prin alegerea atenta a alimentelor consumate. In dieta Ornish, doar 10% din calorii trebuie sa provina din grasimi.

Urmatoarele alimente pot fi mancate ori de cate ori intervine senzatia de foame, pana la saturatie:
- fasole si leguminoase
- fructe
- cereale
- legume

Printre produsele alimentare care ar trebui consumate cu moderatie se numara:

- lactatele degresate,iaurtul degresat, branza fara grasimi, smantana cu un continut scazut de grasimi si albusurile de ou
- orice produse cu un continut scazut de grasimi sau degresate disponibile in comert

Alimente care se vor evita:

- carnea de toate tipurile . In cazul in care o persoana nu poate renunta la carne ar trebui, totusi sa consume cat mai putina posibil
- uleiuri si produse pe baza de grasimi
- avocado
- masline
- nuci si seminte
- produse lactate
- zaharul si produsele care contin mult zahar
- alcool
- orice preparat comercial care contine mai mult de doua grame de grasime per portie.


Te-ar putea interesa si:

Lasa un comentariu