Link-uri sponsorizate

Dieta cu struguri




1696 vizualizari
Dieta cu struguri 2017
Link-uri sponsorizate
Strugurii sunt niste fructe foarte hranitoare, bogate in microelemente si minerale cum ar fi: potasiu, sodiu, magneziu, calciu, fier, fosfor, sulf, clor, fructoza si prin consumul lor confera organismului o incredibila capacitate de regenerare celulara si tisulara (a tesuturilor).
Strugurii sunt 73% apa si 23% zaharuri de tip monozaharide, celuloza, pectina, acid tartric liber, materii minerale. Pe langa acestea restul 3%, strugurii, contin vitamine din complexul B, vitaminele C, A, PP si K, dar si saruri minerale de potasiu, fosfor, magneziu, fier, calciu, siliciu.
Delicioasele fructe ale toamnei, strugurii, se pot transforma in medicamente eficiente pentru intregul organism.Stim cu certitudine ca strugurii contin niste substante care lupta impotriva colesterolului, prevenind astfel bolile inimii.Prin dieta cu struguri va fi stimulata digestia si se vor elimina toxinele din organism.
Sarurile de mangan care stimuleaza metabolismul zaharurilor si grasimilor, vor influenta benefic functiile hepatice si renale. Scaderea in greutate cu ajutorul dietei cu struguri, se explica prin prezenta sarurilor de crom in boabele de struguri.
Dieta cu struguri va veni in ajutorul celor care sufera de rinichi prin efectul diuretic si ii va ajuta si pe cei cu activitate intelectuala intensa.

Cum se tine cura cu struguri:

Toata ziua nu se va consuma decat struguri, in 5-6 reprize fractionate. Cantitatea recomandata este de 1-2 kg sau chiar mai mult, in fiecare zi, alternand strugurii albi cu strugurii negri. In timpul curei se pot bea apa, suc de struguri si ceaiuri.

Efectele benefice ale unei cure cu struguri:

Hipertensiune: in formele usoare de hipertensiune, cura cu struguri este un remediu excelent si foarte bland.
Bolile de ficat: (hepatita, sechele post-hepatice) - cura trebuie facuta cel putin o data pe an, dupa ea evitandu-se consumul alimentelor grase, grele, prajeli etc.
Digestie lenta: se recomanda ca strugurii (nu foarte dulci) sa fie consumati cu minimum 30 de minute inainte de masa.
Constipatie: strugurii stimuleaza digestia, peristaltismul intestinal, cojile lor actionand ca un "piston natural" care impinge din colon materiile reziduale.  se recomanda ca strugurii (nu foarte dulci) sa fie consumati cu minimum 30 de minute inainte de masa.

Dupa terminarea dietei cu struguri este important sa se revina la alimentatia normala, treptat: pentru cateva zile se vor consuma doar cruditati, apoi se vor introduce cerealele, lactatele si in cele din urma alimentele gatite.

Te-ar putea interesa si:

Lasa un comentariu