Link-uri sponsorizate

Dieta Atkins




1213 vizualizari
Dieta Atkins 2017
Link-uri sponsorizate
Dieta Atkins este una dintre cele mai cunoscute metode de slabit, facand parte din grupa dietelor fara carbohidrati. Desi multi nutritionisti considera ca alimentatia fara grasimi si bogata in carbohidrati este cea ideala, dieta Atkins se bazeaza pe procedeul opus. Sustinatorii acestei diete considera ca pentru a slabi trebuie sa mananci mese bogate in proteine si lipsite de carbohidrati.
In aceasta perioada a dietei se urmareste cresterea cantitatatii de carbohidrati cu cate 5 grame in fiecare saptamana, pana se ajunge la un numar la care procesul de pierdere in greutate stopeaza. Cele 5 grame de carbohidrati se acumuleaza din fructe si legume consumate in stare proaspata, la care se pot adauga treptat seminte si miez de nuca.
In aceasta faza cantitatea de carbohidrati va creste incet. Ultimele kilograme trebuie sa fie date jos intr-un timp mai lung, oferind posibilitatea corpului de a se obisnui cu ceea ce va trebui sa devina un regim permanent, pe care sa-l urmati tot restul vietii.
In ultima etapa a dietei Atkins puteti manca maxim 90 de grame de carbohidrati in fiecare saptamana. Pentru a va mentine masa corporala trebuie sa aveti grija ca aceasta sa fluctueze cu maxim 1,5 kilograme saptamanal. Desi poate fi consumata o cantitate destul de mare de carbohidrati trebuie sa aveti grija sa nu exagerati. Nu consumati produse conservate sau siropuri intrucat contin un nivel ridicat de zaharuri. De asemenea aveti grija sa faceti si exercitii fizice pe care sa le combinati cu dieta Atkins.


Te-ar putea interesa si:

Lasa un comentariu