Link-uri sponsorizate

Cum sa ai un somn linistit in timpul sarcinii




3483 vizualizari
Cum sa ai un somn linistit in timpul sarcinii 2017
Link-uri sponsorizate
Ai aflat ca esti insarcinata si deja au inceput sa-si faca aparitia primele simptome cum ar fi greata, durerile de cap, sau un somn nelinistit. Ziua trece mai usor dar cand vine vorba de seara si mai ales obosite dupa o zi destul de obositoare si vrei sa te pui in pat si sa nu te mai trezesti pana dimineata, constati ca apare o senzatie de disconfort si de neliniste si nu reusesti sa te odihnesti.
Iata cateva idei care, cu ajutorul tau poti avea un somn mult mai odihnitor:

Inainte de culcare bea un pahar cu lapte cald.

Nu fuma. Nicotina ii pot face foarte mult rau celui mic.

Incearca in timpul zile sa faci cateva exercitii fizice speciale pentru femeile insarcinate.

Un masaj facut de partener la maini, picioare si regiunea capului fac minuni in timpul somnului.

Evita mancarurile grele inainte de culcare.

Uita de cafea si de bauturile care contin cafeina.

Fa o baie calduta inainte de culcare.

Du-te in camera chiar daca nu-ti este somn si incearca sa asculti muzica sau sa citesti o carte, asa nici nu vei simti cand te va lua somnul.

Te-ar putea interesa si:

Lasa un comentariu