Link-uri sponsorizate

Ce mancam dupa sarcina




2228 vizualizari
Ce mancam dupa sarcina 2017
Link-uri sponsorizate
Dupa nastere, poate vei suferi o deceptie legata de kilogramele ramase in urma sarcinii. Alimentatia sanatoasa este un factor cheie pentru starea de sanatate a ta si a bebelusului. Trebuie sa ai grija sa obtii necesarul zilnic de nutrienti din mancare, asa ca nu te avanta la diete care se pretind miraculoase pentru silueta.
Desi ai nevoie de un regim alimentar care sa iti asigure circa 2300-2400 de calorii zilnic, in alaptare, cu toate acestea, nu trebuie sa exagerezi din punct de vedere alimentar. Iar cea mai la indemana masura este aceea sa mananci. Da, sa mananci, mai ales anumite alimente care te pot ajuta sa redevii la forma initiala (macar pana la urmatorul copil).

Poti consuma:

Laptele, iaurtul si branza contin o proteina care favorizeaza cresterea masei musculare, ceea ce inseamna ca aceste calorii care vin din consumul de lactate slabe nu se transforma in grasime. In plus, lactatele te ajuta sa obtii mai usor senzatia de satietate, ajutandu-te sa slabesti.
Biscuiti intrucat va vor ajuta la digestie si va va asigura necesarul de „ceva bun si dulce” cerut de organism.
Pieptul de pui fara pielita si carnea de curcan, albusul oualor, pestele si fileul de carne de porc sunt ideale pentru micsorarea taliei, pentru ca dureaza mai mult ca acesti carbohidrati sa fie digerati, ceea ce inseamna ca ne vom simti satule mai multa vreme.
In afara de reducerea cantitatii zilnice de sare (mai putin de 2.300 de miligrame pe zi), se impune consumul de potasiu, acesta fiind continut de avocado, suc de portocale, banane, cartofi copti (cu coaja), cartofi dulci si spanac.
Renunta pe cat posibil la alcool, prajeli, bauturi carbogazoase, produse de panificatie, dulciuri, orez, chipsuri, banane.
Cel mai bine ar fi sa mananci regulat trei mese pe zi si doua gustari.

Te-ar putea interesa si:

Lasa un comentariu